Původ a vznik Tocca
Původ Tocca je stejně nekonvenční a náladový jako jeho vůně a designové oblečení.
S výraznými rafinovanými parfémy Tocca a oblečením, kombinující to nejlepší romantické a exotické, se značka brzy vyvinula v kultovní pokračování. Je to nepochybně žena v sofistikované evropské interpretaci.
V zimě 1994 se shromáždila skupina přátel a známých, aby oslavili Nový rok v Svaté Lucii. Mezi nimi byli Edoardo Mantelli, kreativní ředitel TOCCA a první designér TOCCA Marianne Oudejan. Oba uznávali podobnou estetiku a vizi krásného, ale cenově dostupného oblečení s designovými detaily. Během několika měsíců se ke společnosti připojil po náhodném setkání třetí partner a prezident TOCCA, Gordon Finkelstein. Přátelé založili značku TOCCA - podle italského slova pro dotek, jméno pro propracované vyšívky a luxusní tkaniny - v malé kanceláři o rozloze 400 čtverečních stop v oděvní čtvrti. V roce 1994 byl představen TOCCA Bambini v mini verzích hlavní kolekce pro maminky a děti ve věku 2-8. Prodává se v luxusních obchodech s dětským oblečením, jako je Calypso, Stomp Stamp Japan a Yoya.
V roce 1997 byla spuštěna značka TOCCA Beauty se třemi jedinečnými a neobvyklými produkty: tuhý parfém, hebká hladká pokožka a jemné prádlo v „Touch“, vůni založené na gardénii. Krásné a přenosné předměty byly určeny pro evropské cestovatele na dovolené. Znakem duchaplné kultury společnosti byly tyto produkty netradičními kategoriemi, s nimiž lze zahájit linii krásy. Setkali se v tisku s okamžitým úspěchem. TOCCA Beauty najdete v rozsáhlé rodině parfémů, pleťových krémů, aromatických svíček, luxusních výrobků do koupele, a také parfémů do interiéru.
Zpět do magazínu